Ćwiczenia na plecy siłownia

Przed wiosną warto zadbać o swoje ciało, zresztą nie tylko przed wiosną. Dietę bowiem można stosować cały rok, tak zresztą, jak ćwiczenia fizyczne. Oczywiście w zimie rower i rolki raczej odpadają, ale jest całe mnóstwo sportów, które możemy uprawiać o każdej porze roku. Pływanie, piłka halowa, siatkówka (oczywiście nie ta plażowa, a ta na hali sportowej), aerobiki, tańce, trampoliny, i tym podobne do tego dochodzą sporty sezonowe. Zimą przecież możemy śmiało zamienić ten przysłowiowy rower na łyżwy, narty i deskę. Również rower stacjonarny będzie w tym wypadku dobrym wyjściem. Jeśli jednak chodzi o trening nóg siłownia będzie najlepsza. Możemy ćwiczyć cały rok w swoich domach, na specjalnych halach, basenach, na siłowniach. Naprawdę jest w czym wybierać.
Jeśli już wybraliśmy miejsce, które jest dla nas idealne i osiągalne, to teraz pora na cel. Zastanówmy się co z naszym ciałem, chcemy zrobić, jak byśmy chcieli wyglądać. Czy się wyrzeźbić, czy schudnąć, czy może nabrać masy. W każdym z tych przypadków należy pamiętać o każdej części ciała. Panie zazwyczaj bowiem skupiają się na wyszczupleniu brzucha i ud. Zapominamy o ramionach i wzmocnieniu pleców. Panowie nabierając, masy mięśniowej, bardzo często zapominają o nogach. Co potem wygląda komicznie. Zestaw ćwiczeń powinien być do nas dobrany indywidualnie. Każdy z nas ma bowiem w swoim wyglądzie jakieś małe niedoskonałości nad, którymi warto popracować. U jednych wystarczy coś delikatnie skorygować, inni muszą się solidnie namęczyć. Najlepiej więc jest skonsultować się ze specjalistami. Po ćwiczenia należy udać się do trenera personalnego, po dietę do dietetyka.
Ćwiczenia, które mają na celu spalenie tkanki tłuszczowej, należy przerywać ćwiczeniami modelującymi na ten przykład. Nie chodzi bowiem o to, żeby to, co zostało nam po diecie i treningu odchudzającym, brzydko nam wisiało. Zależy nam na efekcie ujędrnienia i wysmuklenia. Same ćwiczenia w przypadku procesu przygotowania ciała do wiosny, czy wakacji to nie wszystko. Połową sukcesu jest przede wszystkim dieta. Co z tego, że będziemy ćwiczyć i wylewać ostatnie poty na siłowni, kiedy bilans kaloryczny, który spożywamy będzie zbyt wysoki. Nie dość w tym przypadku, że nie schudniemy. To jeszcze ładnie przybierzemy. Plusem będzie może tylko to, że wyrobimy sobie mięśnie. Nieco większe.
Jeśli chcielibyśmy schudnąć, powinno się unikać niektórych produktów spożywczych. Są to między innymi: makarony, produkty mączne, białe pieczywo, cukry, napoje słodzone, słodycze, nadmierna ilość tłuszczu, tłuste mięsa (takie jak wieprzowina, drób z szerokim dziobem, czyli na przykład kaczki). Należy postawić natomiast na: warzywa, owoce (niestety podczas procesu odchudzania nie wszystkie są dozwolone), ciemne, razowe i pełnoziarniste pieczywo, kasze, chude mięso, chude wędliny, ryby. Bardzo wygodna i ostatnimi czasy popularna jest dieta pudełkowa. To dobry wybór dla osób, które nie mają czasu na czytanie etykiet (gdyż żywność, którą wybieramy powinna być jak najmniej przetworzona, i mieć odpowiednią ilość kalorii, tłuszczu, białka, cukrów, witamin i tym podobnych), czy przygotowywanie samemu posiłków. Minusem takiej diety może być cena.
Kiedy chcemy przybrać na wadzę, nabrać masy mięśniowej, również nie będzie nam zbyt łatwo. Nie oznacza to, że w tym wypadku to już możemy jeść co i ile chcemy. I, że jak sobie będziemy podnosić ciężary to te mięśnie sama, w oczach będą nam rosły. Tu również trzeba uważać. Przede wszystkim, żeby nie zrobić sobie krzywdy. Nie możemy jeść czego tylko chcemy, bo nie wszystko dobrze na nas wpływa. Musimy jeść zdrowo. I tak, żeby odżywić przede wszystkim te nasze mięśnie. Żeby rosły musimy im zapewnić odpowiednie składniki odżywcze, ale też odpowiednie ćwiczenia. Nie wystarczy podnoszenie sztangi w górę i w dół, naprzemiennie. Musimy zadbać o wszystkie mięśnie, żeby ich przyrost był równomierny. Najzwyczajniej żeby nie wyglądać karykaturalnie.
Ani dobranie diety, ani odpowiednich ćwiczeń wcale nie jest takie proste jakby mogło się to wydawać. Do tego wszystko to wymaga naszego wysiłku i czasu. Naprawdę jednak, dla efektów warto!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here